• Gratis verzending*

  • Geen onderzoekskosten

  • 2 weken tevredenheidsgarantie

  • Zakelijk en particulier

  • Lorem ipsum

Netwerk Beheer door PC-NL

PC-NL zorgt voor uw ICT oplossing. Dit doen we natuurlijk op maat, maar wat betekent dat?
Wij gaan kijken naar de behoefte van onze klant. Dit kan zijn voor een groot bedrijf een interne server installeren en alle werkplekken vanuit die server faciliteren. Maar het zou ook kunnen zijn dat de oplossing meer ligt in data opslag en back-up van bestanden met bijvoorbeeld een cloud oplossing of een lokale NAS.

Wij passen ons aan aan onze klant

Wat betekent dat nou voor u? We kunnen uiteraard zeggen we doen alleen de server oplossing of we doen alleen de cloud oplossing. 
Maar dan zou de klant zich aan moeten passen aan wat wij leveren. Dat leek ons geen ideale situatie. Daarom kijken we altijd naar de behoefte van onze klant en passen ons advies daarop aan. Dit kan dus een cloudoplossing met Azure of Office 365 betekenen. Of bijvoorbeeld een online werkplek via een van onze servers of een eigen server die wij bij de klant plaatsen.

Waarom is het zo belangrijk om de situatie aan te passen aan de klant en niet andersom?


Buiten dat dit financieel veel voordelen heeft, heeft elke oplossing voor en nadelen. Zo kunnen bepaalde oplossingen meer geschikt zijn voor specifieke bestanden of werksituaties.
Soms kan het beter zijn om een grotere investering te doen en juist geen gebruik te maken voor oplossingen die per maand worden betaald. 
Ook kan een nas voor veel kleine bedrijven een prima oplossing bieden. Deze is toch in aanschaf goed te doen, en tevens kunnen we deze professioneel back-uppen naar de cloud.

Waar zit nou de kracht van PC-NL?

Zelf denk ik dat service de grootste kracht is van ons bedrijf. Wij gaan door het vuur voor onze klant en zullen er dan ook altijd zo goed mogelijk voor zorgen dat alles naar behoren en zo optimaal mogelijk functioneert.
Ook zijn wij groot voorstander van persoonlijk contact. Werknemers kunnen direct onze helpdesk bellen en eigenhandig problemen oplossen met onze support. Dit voorkomt dat u als werkgever elke keer de tussenpersoon moet zijn om problemen op te lossen en zo uw kostbare tijd verloren gaat. We houden van persoonlijk contact maar voor een snelle oplossing kunnen we problemen vaak beter op afstand verhelpen.
Op het moment dat wij uw netwerk beheren kunnen we ook op afstand updates uitvoeren, problemen detecteren en ze vaak al oplossen voor u ze zelf heeft kunt constateren.

Nieuwe en refurbished hardware

Bij PC-NL kunt u kiezen voor nieuwe en refurbished hardware. Wij kopen veel hardware op uit de lease of overstock van bedrijven. Hierdoor kunnen we vaak een aanbieding maken die een stuk scherper is dan andere ICT bedrijven. Servers, laptops computers of switches, wij hebben bijna alles op voorraad.
U kunt er dus bewust voor kiezen om refurbished apparatuur aan te schaffen. Het voordeel is uiteraard dan dit een stuk goedkoper is dan nieuw, maar er is nog een veel groter voordeel: mochten er problemen zijn met refurbished apparaten dan kunnen we dit vaak veel sneller repareren dan een nieuwe waar fabrieksgarantie op zit. Uiteraard is het mogelijk een servicepack aan te schaffen bij een nieuwe laptop. Op deze manier wordt de reparatie snel uitgevoerd, maar uiteraard zijn hier wel extra kosten aan verbonden.